информационная безопасность
без паники и всерьез
 подробно о проектеRambler's Top100
Портрет посетителяСтрашный баг в WindowsГде водятся OGRы
BugTraq.Ru
Русский BugTraq
 Анализ криптографических сетевых... 
 Модель надежности двухузлового... 
 Специальные марковские модели надежности... 
 Бэкдор в xz/liblzma, предназначенный... 
 Три миллиона электронных замков... 
 Doom на газонокосилках 
главная обзор RSN блог библиотека закон бред форум dnet о проекте
bugtraq.ru / форум / hardware
Имя Пароль
ФОРУМ
все доски
FAQ
IRC
новые сообщения
site updates
guestbook
beginners
sysadmin
programming
operating systems
theory
web building
software
hardware
networking
law
hacking
gadgets
job
dnet
humor
miscellaneous
scrap
регистрация





Легенда:
  новое сообщение
  закрытая нитка
  новое сообщение
  в закрытой нитке
  старое сообщение
  • Напоминаю, что масса вопросов по функционированию форума снимается после прочтения его описания.
  • Новичкам также крайне полезно ознакомиться с данным документом.
Для 98 был патчик, для 2000 только общие рекомендации 05.12.01 15:30  Число просмотров: 1286
Автор: Cyril <sc> Статус: Member
<"чистая" ссылка>
> Он самый, даже еще хуже - Win2000NT да еще и английский
> а что же делать?

Вот что по этому поводу пишут на microsoft.com

Shutdown Problems
The Windows 2000 shutdown process involves sending messages to the installed devices, system services, and applications to notify them that Windows is preparing to shut down. The system waits for responses from open applications to make sure that they shut down properly, and save unsaved data to disk. Each running device, system service, and application usually respond to the shutdown message, indicating that it can be closed.

Typical causes for problems with Windows 2000 shutdown include:

Device drivers not responding correctly, if at all.
System services not responding or sending busy request messages to the system.
Applications not responding, particularly 16-bit Windows programs.
To resolve problems with shutdown, try the following suggestions:

Check that the system properly shuts down in Safe Mode. If so, check the boot log file. Note the services that were disabled under Safe Mode, stop them one at a time in normal mode, and then shut down to see whether the system works properly. After the problem driver or service is identified, if the file is corrupted, either reinstall it, search for an update, or uninstall it until the problem can be resolved.
Press CTRL+SHIFT+ESC to start Task Manager and see which applications are currently running. Manually quit the applications before shutting down to see whether that resolves the problem.
Check with your computer manufacturer to be sure that you have the latest BIOS update for the system.
If the problem occurs immediately after a change to the system, such as installing or upgrading applications, system services, or hardware with device drivers, undo the last change made to the system and test the system.
<hardware> Поиск 






Rambler's Top100
Рейтинг@Mail.ru


  Copyright © 2001-2024 Dmitry Leonov   Page build time: 0 s   Design: Vadim Derkach